Fitness

OBS: Tilmelding til Fitness "Høj puls og styrke" findes under fanen "Gymnastik"

For at blive medlem og benytte fitnesscentret skal man være fyldt 15 år på tilmeldingstidspunktet. Eller ifølge med voksen.
Medlemskab af fitnesscentret er personligt og må ikke overdrages eller udlånes til en anden person.
Medlemmer skal medbringe legitimation, da det skal fremvises på forlangende. Medlemskab tegnes for henholdsvis 12 mdr., 6 mdr. eller 3 mdr.
Som medlem har du fri adgang til motionsredskaber i fitnesscentrets åbningstid.

Tilmelding
 For at blive medlem af fitnesscenteret kan man henvende sig personligt i fitnesscentret i det tidsrum, hvor der er instruktører til stede.
Ved samme lejlighed kan instruktørerne udlevere tilmeldingsblanket og give yderligere oplysninger om medlemskab. Det er også muligt at tilmelde sig online på menuen ”online tilmelding” på FSF's hjemmeside. (Kommer senere)
Alle kan bede om en gratis prøvetime. På opslagstavlen i VIC fremgår det, i hvilke tidsrum, der er instruktører til stede. Fitnesscentret forbeholder sig ret til at oprette venteliste. Ønsker man at stå på venteliste, optages nye medlemmer i den rækkefølge, de har henvendt sig.

Opstart
Efter tilmelding får du girokort og adgangsbrik tilsendt. Når indbetaling har fundet sted, vil adgangsbrikken blive aktiveret. Perioden gælder fra den dag, adgangsbrikken bliver aktiveret og ikke fra betalingsdagen.
For at bruge maskinerne i fitnesscentret, er det desuden en betingelse, at du har gennemgået træningsprogram.
Se instruktørtider på opslagstavlen.

Over 15 år
Børn 3 mdr. 500 kr. 250 kr. 6 mdr. 800 kr. 400 kr. 12 mdr. 1200 kr. 600 kr. Indbetales på konto 9839 - 0000121452 eller MobilePay 48033 - Ved oprettelse betales et depositum på kr. 150,00 kr. for adgangsbrik. Beløbet refunderes ved aflevering af adgangsbrik. Vi har ikke mulighed for at tage imod kontanter i fitnesscenteret, så derfor skal betaling foregå via pengeinstitut.Dog kan gæster betale engangs beløb på 30kr. I postkassen
Ordensregler gældende i Fitnesscentret:
● Der må kun bruges indendørs sko i lokalerne.
● Rygning er ikke tilladt.
● Alkohol er ikke tilladt
● Maskiner rengøres efter brug.
● Gyldigt medlemskort medbringes til træning.
● Gæster må ikke medbringes uden aftale med de ansvarlige.
● For gæster koster det 30 kr. pr gang.
● Maskinerne skal bruges som foreskrevet.
● Doping medfører bortvisning
● Vis hensyn overfor andre brugere af centret.
● Snyd vil medføre udelukkelse
● Mobiltelefoner må ikke benyttes i træningslokalerne.(Dog til musik)
● Medbringelse af værdigenstande sker på eget ansvar.
 ● Medbring altid et håndklæde.
● Husk altid at rydde op efter dig.
● Aldersgrænsen er 15 år.
● U 15 år kun ifølge med voksen.

Åbningstider: Alle dage 7.00 – 22.00 Gældende for nov. og dec.

Fitnesscenteret kan ved større arrangementer være lukket.
Antidoping Danmark Fitnesscentret er et foreningsbaseret træningscenter under DGI. Som medlem af DGI er vi omfattet af Antidoping Danmarks regler. Samarbejdet vil medføre uanmeldte kontrolbesøg. Doping og former for præstationsfremmende midler er forbudt i fitnesscentret og brugen af disse vil medføre øjeblikkelig bortvisning. Tilmeldingsgebyr vil i sådanne tilfælde ikke blive tilbagebetalt.
Frifelt Sportsforening.
Bestyrelsen.